Tilausehdot

Tilaus
Voitte tehdä tilauksen verkkokaupassa nettisivuillamme, tai jälleenmyyjälle puhelimitse, sähköpostilla, henkilökohtaisesti myymälässä tai esittely-tapahtumissa kuten messuilla.

Huomioi, että hankittaessa tuote jälleenmyyjältä, noudatetaan kaupassa jälleenmyyjän kertomia tilausehtoja.

Mikäli mahdollista, suosittelemme jälleenmyyjäkaupassa sähköpostitilausta, jolloin molemmille osapuolille jää kirjallinen näyttö sovituista tuotteista ja hinnoista.


Maksuehto

Verkkokauppaostoksissa noudatetaan etukäteismaksua. Mikäli haluat maksaa tuotteen laskulla vasta tavaran vastaanottamisen jälkeen, ole yhteys jälleenmyyjään, ja sovi maksumenettelystä erikseen.


Palautukset

Tuotepalautuksissa palautettavasta tuotteesta palautussumma on 80 % yli 500,00 € arvoisissa tuotteissa. Palautuksen rahtikustannuksista vastaa tuotteen tilaaja.


Toimitus

Kysy tarkempaa toimitusaikatietoa myyjältäsi. Kaikkien tehdastilauksena toimitettavien tuotteiden annetut toimitusajat ovat arvioita, koska toimitusajat vaihtelevat kuljetusyhtiöiden ajojen ja pyhäpäivien mukaan.
Mikäli tilasit tuotteesi kotiintoimitettuna verkkokaupasta tai jälleenmyyjältä, se toimitetaan antamaasi toimitusosoitteeseen Postin kuljetuksella Seinäjoen varastolta. Voit pyytää toimitusta haluamallesi viikolle. Kuljetus kestää tavallisesti 1-3 päivää lähetyspäivästä (pois lukien Lapin-lääni). Satunnaisia katkoksia eri terminaalien välillä voi kuitenkin ilmetä. Kun toimitusaika on sovittu, ole valmiina olemaan paikalla tai vastaamaan puhelimeen, niin tiedät koska toimitusta ollaan tuomassa. Merkitsemme aina rahtikirjaan 2 h ennakoivan soittopyynnön vastaanottajalle Kuljetusyhtiöllä ei ole lupaa jättää tuotteita toimitusosoitteeseen kysymättä lupaa vastaanottajalta, jolloin lähetys palautuu lähimpään terminaaliin. Mahdolliset terminaalisäilytyksestä syntyneet kulut peritään asiakkaalta (jos tuotetta ei saada toimitettua viikon sisällä).


Kuljetusvauriot ja reklamaatiot

Tarkista tuote HETI, ja ENNEN kuin kuittaat toimituksen rahtikirjaan. Mikäli sinun rahtikirjan kopiossa ei ole merkintää vahingosta, ei kuljetusvahingosta ole välttämättä mahdollista saada korvausta. Piilovahinkojen ilmoitusaika on 7 pv. Ilmoita vahingosta välittömästi ostopaikkaan. Me hoidamme korvaushakemuksen ja toimitamme sinulle uuden ehjän tuotteen tai vahingoittuneet osat. Sinun tulee päättää ilmoituksen yhteydessä onko sinun mahdollista vaihtaa rikkinäinen osa, vai tarvitsetko siihen ulkopuolisen henkilön, ilmoita tämä samalla ilmoituksella. Mikäli rikkinäisen osan vaihdosta halutaan korvausta, tulee myös sen summa ilmoittaa samalla.
Mikäli tilaamasi laite rikkoutuu takuun aikana, ota siitä kuva ennen laitteen mahdollista purkamista, ja täytä linkin reklamaatio kaavake.
Takuun aikana rikkoutuneet osat vaihdetaan uusiin, mikäli takuuehdot täyttyvät. Takuu korvaa vain uuden tuotteen vaihdon, eikä se kata vaihtotyöstä syntyviä kuluja. Kuluvat ja väärästä käytöstä rikkoutuvat osat, kuten arina ja tulipesän (tai uunin) lasi ei kuulu takuun piiriin. Erikoistapaukset käsitellään aina erikseen. Myös takuu ajan ulkopuoliset asiat käsitellään, mikäli rikkoutunut osa ei ole sähkölaite.